Translate

tisdag 31 december 2013

Nyår!

2013 var ett konstigt år, det bästa och det sämsta. Allt i ett.  Förlorade min hälsa, min tilltro till livet, min fina Buster. Men Fick äran att lära känna min fina dotter, det var du som räddade det här året. Men även ni! Oj vilket stöd jag har känt (känner). Utan er hade jag nog lagt mig ner på rygg. Men ni har vart där och peppat hela året, och jag hoppas jag får ha kvar er nästa år också, ni gör all skillnad. Min Carlos, det har vart så stormigt, men vi står kvar. Förhoppningsvis starkare. Sista cellgifter 2 januarie, sen blir det att vänta på röntgen i sommar, men ska bli skönt att få återhämta sig, kanske börja jobba lite. Våga slappna av kanske. Jag önskar mig själv och alla er att nästa år blir fint! Att vi alla får hälsa och kärlek. Tack alla ni för allt och ses 2014 (utom Carina och Johan för vi ses ikväll) ! 

4 kommentarer:

  1. Vill passa på att önska dig och din familj ett underbart GOTT NYTT ÅR,,, hoppas att röntgen ger dig fantastiska besked när det är dags.

    Ha en mysig kväll med vänner & familj.. // Kramen Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annelie! Hoppas du får en fin kväll, med god mat och trevligt sällskap!

      Radera
  2. Vi hade en härlig nyårsafton min dotter och jag . Önskar dig allt gott under det nya året , brukar känna på mig om det ska gå bra eller dåligt när folk blir sjuka ( 29 år i vården) och den här gången känns det som att allt kommer att bli bra . Kram Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul och höra att ni hade det bra! Tack och stor kram till er båda.

      Radera