Translate

fredag 6 december 2013

Sniglar och Julfest!

Se goda nyhterna firades med goda vänner och god mat! Tusen tusen tack Farshad :) Vi åt på Tranan, trots dåligt bord så kan verkligen rekomendera det. Efter blev det fotboll-tittande, jag nöjde mig med Candy Crush. Igår kom världen bästa farbror Finn, det spelades plump och skrattades. Idag blir det julfest med jobbet, som jag inte träffat på länge nu! Lite nervös, men ska bli roligt! Imorgon har Carlos match på klubbmästerskap, så får bli en tidig kväll oavsett. Hur ska ni spendera er fredag? 

4 kommentarer:

  1. Min kväll spenderades i min ensamhet eller helt själv är jag ju inte då vi har två katter och en av de ligger i sängen bredvid mig och snarkar.
    Gubben är på julfest med sitt jobb.

    Jag skulle kika på Idol och heja fram min favorit Elin, somnade och vaknade till när hon sjöng sin sista låt.. :-/

    Snart dags att bege sig till sängen igen för nattsömnen då jag ska upp och jobba mitt dygnspass i morgon.

    Mysigt att gå ut och äta.. :-)

    Hoppas att du hade det riktigt mysigt / roligt på julfesten.. det är du verkligen värd.

    Sköt om dig.. // Kram Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Jag hejjar också på elin, skönt med tuffa tjejer! Trevlig helg! Kram

      Radera
  2. Hej! Grattis till ett positivt besked . Hoppas du hade kul med dina fina jobbar kompisar. Ni är alla underbara . Hoppas att du återfår dina krafter och framförallt hälsan så att du kan komma tillbaka. Hälsningar Inger / Linas mamma

    SvaraRadera