Translate

torsdag 12 september 2013

Cancergalan.

Vi har blivit filmade i 2-3 dagar nu för vår medverkan på cancergalan. Genom  mitt tjocktarmscancer forum på facebook så kom jag i kontakt med dom. Det kommer sändas på kanal 7, den 28 oktober, missa inte! Jag fick intervjua en forskare, som verkligen kan det här. Hon kom med de bästa nyheterna!!! Hon ändrade min prognos till 70%, efter cellgifter så 80%!!!!!!!
Observera att jag i början trodde jag hade 80%, och tyckte att det var dåliga odds, nu välkomnar jag det med öppna armar. Jag svävar på moln, jag har gått från att planera min begravning till att planera LIVET!
Anna som intervjuar, peppar, organiserar och planerar. Vilken härlig människa!! <3
Fotograf Daniel var det första dagen. Han och två andra var så otroligt duktiga!
Gäller att roa lill-tjejen!

2 kommentarer:

  1. Såg dig och din underbara familj igår så starkt det var,så mycket kärlek mellan er, du är en kämpe det märktes på dig. Många lyckatillkramar till dig!/ Anky

    SvaraRadera