Translate

söndag 1 september 2013

Lyxhelg, Barn och Cancerfritt!

Av finaste vänner och familj fick vi ju en stor summa pengar. Vi vågade inte lämna Stockholm då Cataleya har kräkts mycket. Därför blev de Clarion Stockholm fre-sön. Vi har haft det oförskämt bra och kan inte tacka er nog. Trist att det är över, men skönt att få vara med vår prinsessa igen. Nu är vi utvilade med massa energi och förnyad kärlek. Tack, tack och tack.

Vi tar en drink innan in checkning.


 


Lunch med barnvakt moster Carro.




Fina rummet och Carlos passar på att vila.

 

Jag med!




Carlos testar pedikyr


 Jag får manikyr, vilket var hjälpte mina trasiga naglar (av cellgiftet)

 
 

Vi köper his and hers solglajjor!

 
 
 
 

Bäste Gustav och Sandra tar fördrink med oss

Snygga Sandra.



Middag på Mams and Tapas med Sangria!

Sandra tar mediapaus.

Man går upp i vikt av kortison, lika bra att gå all in..

God Natt bästa Fredagen!

Carlos laddar med protein, en tomat har hamnat fel..?


Frukost i magen, Carlos tar massage i en timma, sedan gym. Jag tar 90 min ansiktsbehandling, då cellgifter ger dålig hud. Huden tackar och blir nöjd.

Lunch med barnvakts mormor Susanne och laddar upp bebis kontot för att klara ett dygn till utan charmtrollet.

Handlar höstkläder, i pytte stl.

3-rätters med Söta Anna var näst på schemat.

 

Jag kan vara världens sämsta matfotograf, men var gudomligt gott och Anna bjöd på bubbligt.

Anna bjöd på mer bubblor, denna gång rosa.

Vidare till Ljunggrens.

 



 


 Hej då helgen!

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

1 kommentar:

  1. Åh så fin helg! Najs gym de hade, känns som jag borde bo där nångång :P /Eva

    SvaraRadera