Translate

söndag 27 oktober 2013

Shop til u drop och blått är flott!

Dag tre så gästtränade Carlos, vi tjejer; jag, Cataleya och Bodil passade på att just va tjejer. Shopping som spårade ur lite och lång fika. Då kom Carlos Linnea med sötaste kaninen. Sedan var det middag hemma hos Gunvor och få träffa Kerstin och Göran. Mumisig mat, kaka och vin. Precis som det ska vara. När vi kom tillbaka till hotell Bodil så tar man seden dit man kommer och spelar plump hela natten. Halv tre efter en massa vin och skratt så kom jag i säng. Så här ska livet va jämnt, hoppas jag får chansen till det. Så stanna borta mr död tack! Nu på väg hem, nöjda och glada. Tack för denna gång Delsbo, hudvik och Iggesund.

16 kommentarer:

  1. Hej! Jag kollar nu på tillsammans kan vi, och googlade, och sen så hittade jag hit. Jag tänkte bara säga, att när jag såg din berättelse, så blev jag rörd! Jag är 15 år, och min mamma har cancer, hon får nu cellgifter. Jag ville bara säga till dig att jag tycker du är en fin, och vacker människa. Cancern är tuff, men du är tuffare. Jag känner en kompis, vars pappa som har haft samma cancer som du har nu, och han har överlevt. Jag ber för dig, och skickar jätte många kramar. Du är en riktigt underbar människa, och jag verkligen hoppas, hejar, och ber för dig. Många kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack finaste!! Och håller alla tummar för din mamma!!! Kram ❤❤

      Radera
  2. All styrka till dig Jeanette! Detta tar du dig igenom!!!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  3. Såg din/er berättelse på tv, och det är gripande, hjärtskärande och samtidigt inspirerande att ni har varandra. Fortsätt kämpa - tillsammans är ni starka. Kram <3

    SvaraRadera
  4. Kram kram!! kämpa mot din fiende! du SKA vinna <3

    SvaraRadera
  5. Vad starkt att våga erkänn både för dig och hela Sverige att det känns hopplöst ibland. Du är en galet vacker kvinna, både utvändigt men framförallt invändigt. Dina ögon glittrar, även när allt är skit.
    Tack för inspirationen igår. Du inspirerar, motiverar och kommer få mig att leva mer i stunden. Uppskatta det man har, istället för att hela tiden sträva någon annan stans.
    En stor fet spark i rumpan på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack för finaste orden!! ❤💛

      Radera
  6. Hej. Det var du som var med i cancergalan va? Jag såg dig och du gick rakt in i hjärtat. Jag hörde att du bloggade så sen har jag letat efter din blogg och tror äntligen jag har hittat rätt =)
    Vill bara säga att du är en jäkla kämpe och jag hoppas och tror att du kommer besegra det onda i din kropp. Du är en förebild för många unga med cancer. Önskar dig all lycka!!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jag :) tusen tusen tack, det värmer i själen ❤

      Radera
  7. Letade, liksom fler andra, upp din blogg efter gårdagens gala. Jag blev verkligen berörd av din berättelse över hur du/ni kämpar mot cancern just nu. Har tänkt på er flera gånger under dagen ...
    Fortsätt kämpa! Tillsammans kommer ni att klara det här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du ger oss plats i dina tankar!!! ❤❤

      Radera