Translate

fredag 31 maj 2013

Ljusa dagar..






I dag var det lika ljust i själen som ute. Dagen spenderades med bästa Therese. Therese är rädd för sjukdom och död, och lyssnade snällt men sa även att hon inte tänkte komma ihåg något jag sagt. Efter att få prata av mig angående frysta ägg och annat så hade vi faktiskt en alldeles vanlig dag. Så skönt. Shopping och lyxlunch på East som generösa Therese bjöd på. Fick även i mig ett glas vin. Får man dricka när man tar cellgifter?



Bredvid mig satt en tjej utan hår. Får för mig att hon också hade cancer.  Hon såg pigg och glad ut. Jag hoppas jag också kommer vara det.














Vi köpte likadana armband.

Sedan kom man hem till den fina bukett via blombud. Stort Tack till Ann & Göran, Malin, Petter, Karin m. familjer.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar