Translate

tisdag 4 juni 2013

Blommor & Bin och Buster Bus

Igår var vi tillbaka på fertilitetskliniken. Carlos skulle ha med sig ett färskt prov och jag skulle kollas. Jag har bra hormoner i kroppen, lätt att bli gravid. Läkaren var nöjd. Kollade även hur mina äggblåsor mådde. (jag lär mig nått nytt om kroppen varje dag nuförtiden). Dom mådde också bra. Men nu får de inte må lite för bra och explodera. Fint ordval av läkaren. Känns lite fel att ta med den här sötnosen till väntrummet. Här sitter ju folk och längtar efter barn. Och så kommer vi in med ett perfekt exemplar.
Vi har fått omplacera vår fina vovve. Så sorgligt, men han hinns ju tyvärr inte med i detta kaos. Han har fått världens bästa hem hos nära vänner till oss, som bor väldigt nära. Vi ska vara hundvakt så ofta vi får och kan. Dom har vart i Spanien och då har han vart hos oss. Cataleya tycker att han smakar.. mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar