Translate

söndag 2 juni 2013

Respons.?

Tack för all fin respons, även om kommentarerna här på bloggen ekar av tomhet, så har jag fått väldigt fint gensvar på mail och facebook. Från både folk jag känner och andra. Men då den här bloggen är ny, så undrar jag lite vad ni vill att jag ska skriva om, vilken röd tråd jag ska hålla, är tråden cancern eller är det jag själv? Ska jag hålla mig till min grundtanke, att skriva ut min ångest för att lämna den här? Men vill man läsa en sån blogg? Ska jag skriva mer om vardag, eller vem jag är. och vilka är ni alla läsare?

6 kommentarer:

  1. Jag tänker att den röda tråden är du! Skriv om vardagen och dina tankar, både om cancern och annat. Du skulle ju även kunna ha några inlägg med rubrik "min bakgrund" eller liknande om du vill berätta om ditt liv innan cancern och familjen. Skulle säkert uppskattas! Tror det är jättebra att tänka att du kan skriva ner din ångest här, folk som inte orkar läsa får klicka vidare till blondinbella elle nåt. Puss finaste!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Eva! <3

    SvaraRadera
  3. Sandra (aka Kitty)3 juni 2013 kl. 12:40

    Jag håller också med Eva!
    Skriv det du känner, när du känner det! Orkar /vill folk inte läsa så är det ju ingen som tvingar dom!
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  4. Ja! Skriv om det som du känner bara och tänk inte så mycket på vad du borde, måste eller ska skriva. Då blir det nog allra bäst! Pussar

    SvaraRadera
  5. Jag håller med föreånde kommentarer, tycker du ska skriva om precis vad du känner för, att skriva av sig kan vara väldigt befriande!

    SvaraRadera
  6. Jeanette!
    Jag tycker att du skriver så jävla bra, rakt upp och ner om det som behöver uttryckas. Tycker inte du ska behöva tänka alls på att tillfredsställa andra- föresten görs det automatiskt eftersom du skriver om sånt som berör alla, om det som faktiskt betyder något på riktigt. Jag är glad att jag får följa din blogg precis som du skriver den och det du kommer att välja att skriva om framöver. Hoppas vi ses i sommar! /Maria (Finn)

    SvaraRadera